"Hänga ut lista"

Har ni tänkt på en sak?
Varje gång Sverige får en ny kändis, var det nu det än må vara den personen blir känd för så "poppar" det upp saker ifrån den personens förflutna. Så jag tänkte sammanställa en lista till er med dumma saker som jag har gjort som jag kan skicka direkt till pressen. Om det nu skulle vara så att något av mina företag skulle börja gå jätte bra eller om jag skulle slå i huvudet och vara med i en dokusåpa ;)
Är inte det är bra idé att avväpna dom redan innan. Detta har jag gjort och det står jag för...
"Take it or leave it" -  liksom.

Kommentarer
Postat av: malena

...och var är listan? Det är ju den jag vill läsa!

2009-10-07 @ 15:37:28
URL: http://www.sagabar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0