Lördagar är bra dagar!

Precis som alla andra dagar tycker jag att lördagar är är bra dagar. Jag brukar ju alltid skriva både här och på "facebook" om hur mycket jag gillar måndagar. Vid närmare eftertanke skulle man kunna säga att jag tycker lika mycket om alla dagar, precis som man gör med årstider. Alla dagar har sin egen charm.
Idag hade jag ställt klockan på 07.00 för att gå en morgonpromenad men jag vaknade en stund innan och kände direkt att jag inte var på humör för att ge mig ut innan jag lämnat Jenny och hennes kollega Erik vid Gunnebo Slott inför deras multisporttävling, så jag låg kvar i sängen med min goa sambo och åt en god frukost (knäckebröd så klart, mums). Efter vi lämnat hurtbullarna i Mölnlycke åkte vi till 421 och handlade middagsmat och en liten käck sladd till sambons mac (ngt man inte kan leva utan tydligen ;)
Sen blev det 8:an i Skatås i ÖSREGN! Det var lite tungt idag eftersom jag börjar få ont i halsen. Men det känns riktigt gott nu när man sitter i soffan och man vet att man gjort det trots lite värk i kroppen och dåligt väder.
Nu väntar jag på att Jenny skall ringa och säga att dom är klara! :)
Bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0