Bloggtankar!

Jag har funderat en del kring bloggen. Undrar om det egentligen finns något intresse för andra att läsa om vad jag gör på dagarna, vad jag tänker och tycker om olika saker osv. Men poängen med en blogg är ju just det att om man inte är intresserad behöver man ju inte gå in på den, eller hur?

Så nu har jag bestämt mig (återigen) för att strunta i om underhållningsvärdet sjunker lite då och då. Det kommer det att göra. En del som läser gillar fotboll andra inte, en del skiter i mina företag och några kanske bara vill läsa om bröllopet. Detta är ingen nischad blogg, detta ÄR bloggen om mig.

Jag gillar fotboll, båtar, företagande, kläder, inredning, träning och mycket annat och tycker man det verkar trist kanske man skall klicka sig in på någon annan sida. Så det så!

Kanske skall byta namn på bloggen till arga tanten?


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har bloggat i fyra år och tankarna på varför jag bloggar och för vem (om det ÄR för någon annan än för mig?) dyker upp lite då och då. Jag skriver vad jag vill- spretigt som f-n;)- om det jag känner för. Jag har inget mål med bloggen och visst är det roligt om folk läser, men mest är det för min egen skull...alla har sina anledningar... man får nog komma fram till det. Jag tycker du gör helt rätt i att skriva om det just DU känner för- det är ju DIN blogg:) När är det bröllopet går av stapeln?:)

2009-09-30 @ 09:12:12
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: Vera

BLOGGA PÅ!!!!

Nånstans måste man ju tömma av skallen & då är ju en blogg hur bra som helst....känner att om jag inte bloggat hade nog mitt huvud sprängts av allt som finns därinne...lycka, kärlek, hat sorg etc.



Ps.

Nu är min ELEGANTA klänning inköpt...på NK! Inte dåligt för att vara mig!! Nått danskt märke!



Puss puss

2009-10-05 @ 09:33:17
URL: http://mammavera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0