Planering av mitt liv!

 

Oj! Vilken röra!

Har just insett att alla mina tankar, projekt och idéer äter upp min hjärna nu även på natten.

Jag som i vanliga fall sover så himla bra har sovit jätte dåligt några nätter och jag måste sätta mig någonstans helt själv och försöka rannsaka vad jag skall göra och inom vilken tidsplan. Just nu snurrar det bara. Det känns som om jag behöver flera timmar och jag känner mig mera och mera stressad inför det faktum att jag skall vara bortrest en månad i nov-dec.

Det mesta flyter på ganska bra nu; jag äter, sover och hinner lite motion varje dag.

Men arbetsmässigt känner jag mig grymt splittrad. Jag skall ta tag i detta idag! Så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0